mandag den 9. april 2012

Springtræning!

Der er ikke sket så meget i dag, sådan set. (-:
Jeg blev vækket af mor kl. 09.05, og skulle have springundervisning kl. 10.00, så jeg havde lidt travlt. Det var bare hurtigt op, i ridetøjet, en bolle i munden og så ud og sætte hestetraileren på, og så kørte far og jeg over til hestene. Faustino blev hurtigt gjort klar og læsset i traileren, og bagefter blev de to andre søde heste lukket på folden. (-:

Da vi kom ud på Vadet, hvor min træner bor, fik jeg sadlet op og fandt så ud af, at jeg under stress har taget to højre handsker med... -.-' Fedt! Det kan bare ikke blive bedre! :-/
Men farmand havde heldigvis en handske jeg kunne låne, men den var alt for stor, så den blev ved med at falde halvt af. Jeg spurgte Rikke, min træner, om hun ikke havde en jeg kunne låne. Det havde hun heldigvis, så jeg lånte den. Jeg sprang ikke ret højt i dag, det højeste var nok 60 cm. tror jeg. Måske 70 cm., men det var kun et enkelt spring. Så var resten på 50 cm. og kavalettis. Men Faustino var heller ikke ret samarbejdsvillig i dag.

Da vi kom hjem, havde vi sat Faustino af hos Ida og han var blevet lukket på fold, og klokken var blevet 11.45. Mor havde inviteret moster Tina, fætter Lasse, kusine Stine og mormor på frokost, så de kom 12.45, hvor jeg havde fået skiftet tøj og var godt sulten. Det var rigtig hyggeligt at de var der, vi fik snakket og efter et par timer, kørte de hjem til mormor, og satte hende af og så kørte Tina, Lasse og Stine hjem til Jylland, Skive. De bor hos mormor når de er her. (-:

Så har jeg lavet noget matematik i dag, som far har hjulpet mig med. Men jeg skal havde hjælp af min lærer i morgen, jeg har lidt problemer med et par opgaver. Jeg mangler 5, eller sådan noget. (-: Og så, burde jeg sådan set også have lavet nogle historieopgave, men det må jeg gøre i morgen eftermiddag. (-:

Godnat bloggen. (-: Håber alle har haft en dejlig påskeferie? Jeg er i hvert fald ikke klar til at stå tidligt op i morgen. -.-'

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: