lørdag den 21. april 2012

Planlægning, planlægning...

Har så lige været en tur på arbejde på LAKI. Og nøj hvor er jeg træt nu, men blev lige frisket op med at bad da jeg kom hjem 21.45... Og så lige lidt mad bagefter, og så op i sengen! (-:

Har planer om at ride lidt i morgen, og så træne lidt agility. Vil tage en presenning med over og prøve at få Faustino op at stå på den. Så må vi se hvordan det går. (-; Har snakket med mor og far om Gjorslev Jagten i dag. Der er desværre kommet lidt komplikationer, som gør at det ikke er sikkert at jeg kan være med. :-/ For det første har jeg ikke fundet mig en eller flere at ride sammen med, og jeg gør det ikke alene, hvis det nu skulle gå helt galt, og det er første gang jeg prøver det. Og så for det andet, kan mor og far ikke køre mig, fordi de skal til surpriseparty kl. 10, om formiddagen, hvor jagten starter. Øv! Men hvis så Ida ville ride med på Freja, hvis hun kan holde til det XD, så kan det være Lasse, hendes far kan køre os. (-: Der er jo kun 14 dage til! :-D
-Men det står så lidt på standby, indtil jeg får spurgt Ida i morgen. (-:

Så snakkede vi lidt om at det ville være hyggeligt hvis vi en dag kunne ride i skoven. Altså en dag til sommer. Men da der er for langt at ride til Magleby fra Store Heddinge, er vi nødt til at blive kørt. Og så foreslog mor og far at de kunne køre os i skoven med hestene og så kunne Ida og jeg ride, mens mor og far, og Lasse og Marianne, hvis de også ville med, kunne gå en tur og lave en skovtur ud af det. :-D Og det fede er at Maglebyskoven ligger lige ud til stranden! :-D

Men det kan nok først blive i sommerferien en gang. I hvert fald først efter alle konfirmationerne, og så har jeg Ida og jeg jo eksamer og sådan. (-: Men mor og far har sagt OK for det, så vi må se om det bliver til noget. (-:

Så var jeg jo som sagt lige en tur på arbejde, og ellers har jeg ikke lavet andet i dag, udover at jeg lige var oppe at besøge farmor sammen med mor og far i formiddag. Det var hyggeligt, for det er længe siden jeg har set hende. (-: <3

Godnat bloggen. (-:

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: