søndag den 22. april 2012

Søndag!

Jeg havde planer om at ride her i formiddag, men mine ben er helt udmattede efter arbejde i går, så det har jeg droppet. Jeg har nu været ovre hos hestene og lukke dem ud, og så snakkede jeg lige med Ida om Gjorslev Jagten, og jeg er meget overrasket over at hun faktisk vil tænke over det! :-D Happyyy! (-;

Nu ligger jeg i min seng og er i gang med lektier... Skal lave en novelleanalyse af Dolken af Tove Ditlevsen, til senest d. 30. april. (-: Der er massere af tid, men vil gerne have den lavet, nu jeg har tid.

Skal over og besøge mormor senere, hvor Ida og Christina, mine kusiner, også vil være der. Hyggeligt. Jeg har ikke set dem siden påske, så det glæder jeg mig til. :-D <3

Xoxo

1 kommentar:

  1. sød blog du har! håber du har lyst til at kigge forbi min blog, og måske blive fast læser? :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv kommentar: