tirsdag den 24. april 2012

Tidligt fri!

Hej bloggeliloggen! -Ej det lyder underligt. XD

Jeg har så lige fået fri, og det er bare super skønt! Jeg fik fri her kl. 11.20, men bussen kørte jo selvfølgelig først 12.50. -.-' Jeg fandt Rasmus i frikvarteret og spurgte om han havde cykel med... Og det havde han!! :-D
Redet! Men jeg måtte kun låne den, hvis han måtte låne nogle penge til mad. XD Men alt for en cykel i sådan et tilfælde.
Han har en racercykel, som ikke har bremser på pedalerne. Det er jeg meget utryg ved, for jeg har på min egen cykel, bremser på pedalerne. Men jeg fik min taske på bagagebæreren og cyklede så. Det gik også fint nok, indtil jeg skulle bremse ved en vej i byen. Så fandt jeg lige ud af at håndbremser heller ikke virkede!! DX
Eller jo den ene gjorde, men det var kun en meget lille smule den bremsede.
Men pointen er at den cykel er ultra farlig at cykle på! XD Men jeg kom helskindet hjem, heldigvis. :-D

Jeg har lige nusset lidt med Zimba bimba, og han er bare så dejlig blød, efter han er blevet vasket. (-:
Skal også have lavet nogle lektier i dag, for jeg har efterhånden meget liggende der skal laves: en novelleanalyse af Dolken, en problemregning, en færdighedsregning og en masse blandede matematikopgaver. (-:


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi er rigtig glad for at høre, at du kan lide vores blog. Det betyder meget, og vi er glade for at du gider at læse og kommentere. :)) Selvfølgelig har vi da lige kigget forbi din. Du har en rigtig fin blog, og vi har valgt at følge dig ;)

    Love
    - Speak Outers

    SvarSlet

Skriv kommentar: