tirsdag den 24. april 2012

Flødebolle-krig!

Så sidder jeg og er faktisk kommet godt i gang med novelleanalysen, synes jeg. Jeg har ikke skrevet ret meget, men mangler også personkarakteristik og resume, så det skal nok gå. (-: Jeg har fået mit kostume i dag! :-D Jaaaaa! Jeg har bare ikke prøvet det endnu, da det ligger i bilen som befinder sig i Køge. Farmor er kommet på sygehuset, fordi hun har lidt problemer med hjertet. )-: Så mor og far kørte op og besøgte hende her i aften, mens jeg var til 4H. Det var ret sjovt i dag. (-: Vi fik flødeboller, og Sandra, min grandkusine, fik startet en kædereaktion, ved at smadre Sarahs flødebolle op i hovedet på hende. XD Ida smadrede min op i hovedet på mig, og så var der ellers krig. 
Fra venstre: Emma, Freja og Sandra.

Som man også kan se på billedet var det Emma, Freja og Sandra der blev smurgt mest ind i flødebolle. XD Men fuck det var sjovt. :-D 
Ida, Helena og jeg fik noget "privat-undervisning" fordi vi var de tre eneste over 14 år, så der var noget ekstra vi skulle kunne, som vi skal øve os på til om 2 uger. (-: Men det er en virkelig lang liste og så har jeg så meget andet også! Fuuuuck! Jeg kommer da ikke til at kede mig den 4 timers lange køretur... XD

Nå, jeg vil lægge et billede ind når jeg får kostumet på, så i kan se hvordan det ser ud. :-D Jeg er selv ret spændt! :-D

Xoxo.

1 kommentar:

  1. Rigtig hyggelig blog du har :) jeg er lige blevet fast læser og tænkte om vi kunne følges?

    knus
    //livet-som-christina.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv kommentar: