torsdag den 26. april 2012

Todays outfit

Vil lige give jer et par billeder af dagens outfit. ;-)
Top og ring fra H&M, solbriller fra Glitter, mors cowboyjakke XD, og sorte højtaljede bukser fra Pieces. ;-)

Var ude at shoppe med Ida, mor, far og Rasmus i går i Næstved Storcenter og Horze. :-D Jeg fik brugt nogle penge og hevet nogle ud af mor, lad mig sige det sådan. XD
Jeg blogger mere detaljeret senere, da jeg bruger mobil lige nu. ;-)

Jeg sidder nemlig i nuet i bilen på vej til Jylland og hører musik... Og når jeg gør det, fører det som regel til billeder. XD

Xoxo. <3







2 kommentarer:

  1. Dejlige tilbehør, og cool navn ;-)
    Fed blog, er nu fastlæser, håber at du også vil følge mig!

    //Nanna H.
    håber at du vil tage et kig forbi min blog ;-))
    www.blogbyhau.com (trænings/fitness, hverdag og citats blog)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg er rigtig glad for at du følger min blog. :-D

      Jeg har taget et kig forbi din, og jeg elsker virkelig dit nye USB-stik. :-D

      Slet

Skriv kommentar: