torsdag den 26. april 2012

Sommerhus

Vi er nu landet i sommerhuset i Djursland. :-D
Det er ikke fordi det er så fantastisk, men det er jo også til 20 mennesker, eller sådan noget, så det er ikke så hyggeligt. :-/
Men med familie skal det nok blive hyggeligt alligevel. (-:
Jeg sidder i køkkenet og blogger og laver lektier. Jeg skal have lavet en novelleanalyse til på mandag. Og så en masse matematik jeg skal have læst på.

Jeg får taget nogle billeder af mit tøj og smykker senere, når vi har spist, så i kan se det. :-D Jeg er blevet totalt forelsket i min nye top og nye øreringe! <3 *-:

Lige nu er vi mor, far, Rasmus, mig, moster Jonna, onkel Leif, mormor og fætter Aron. (-: Så vi venter på moster Tine, kusine Stine, fætter Lasse, moster Bente og onkel Christian, kusine Ida og kusine Christina. :-D

Jeg må hellere fortsætte mine lektier. (-;

Xoxo

1 kommentar:

  1. Åh lektier.. Altså. De ødelægger totalt ens humør!

    ~ Mille
    Http://milleme.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv kommentar: