torsdag den 24. maj 2012

Chill at the beach

Dagen i dag, har været sååå luksus! skulle møde kl. 8.00, kom alt for sent op, men nåede alting. Tog så i skolen og fik af vide at vi havde fri efter 3. time, altså kl. 10.35. :-D Så tog jeg sammen med Emma, Amanda, Ida Krogh, Narwan, Anton, Daniel, Nicole, Cecilie, Luna, Maria, Ida Ipsen og Ida-Sofie toget til stranden. (-:
Vi fik lavet forskellige ting i sandet... XD Og spillet bold, både i vandet og på stranden. Solet os, en masse og så bare badet almindeligt. (-: Sååå lækkert!
 vi ankom på Rødvig station kl. 11.45, ca. og gik de 300 meter ned til stranden, hvor vi blev til kl. 16.30. (-:
Jeg tog et senere tog end de andre sammen med Ida Krogh og Narwan, fordi vi lige skulle have noget at spise. Da vi kom til Store Heddinge, cyklede mig og Ida så hjem. (-:

I går tog jeg sol i haven på terassen og løb senere en tur, og fik så lavet mig en milkshake da jeg kom hjem. :-P
Muuuums! Far havde fundet en fuglerede ude i værkstedet som jrég lige tog et billede af, fordi der også sad en fugl. (-;

           
           

Skal så i Roklubben og træne i motionscenteret om ikke så længe, så det bliver rart med lidt work-out. (-;

Xoxo - Enjoy the sun guys!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: