onsdag den 23. maj 2012

I love life

Jeg elsker virkelig det her vejr!! :-D I formiddags kl. 09.30 var det 19 grader uden for? :-***
Cyklede til skole med Ida til kl. 10.30, hvor vi skulle møde. Får så den besked af vores
lærer at vi har fri og gerne må gå hjem. Hun ville have alle til at komme, for at vi bare kan tage hjem igen... 
Det er lidt nedern når vi nu lige var cyklet 4 km. for det. -.- 
Men vi blev på skolen og hyggede med Nuno, tog op i Munkegården (et fritidshjem) og brugte deres legeplads, tog så tilbage på skolen og spillede foursquare. (-: Vi fik også taget lidt sol på græsset, og inden vi tog hjem, gik vi over på lærerværelset og hentede vores lasagne fra i mandags! XD De smagte mega godt skal det lige siges! d-:'


Billederne er ikke fra i dag, men er alle taget i sommervejr! :-D 

Og så er det ikke på fredag, men næste fredag jeg har sidste skoledag! Fuck jeg glæder mig! Det bliver så vildt! (-: Ingen folkeskole igen! 

Har aftalt med Ida og Nuno at vi tager til stranden i morgen efter skole sammen med alle de andre der nu har lyst og bliver der og hygger til aften og spiser et sted på havnen. Det glæder jeg mig ret meget til, jeg elsker sådan nogle arrangementer! (-: Vil nok prøve at tage nogle billeder, som i får. (-; 

Nyder i sommeren?
Har i planer for sommerferien? 

Xoxo


2 kommentarer:

Skriv kommentar: