tirsdag den 22. maj 2012

Overnatning på skolen

Har "sovet" på skolen fra i går til i dag, og har rigtig fået hygget med pigerne! Vi har ikke sovet ret meget, dem der har sovet mest har sovet 3 timer ca. og jeg selv sov kun 1 time samlet tror jeg. Men i morges var vi også helt færdige... XD Vores timer blev heldigivs aflyst resten af dagen, så jeg lånte Rasmus' cykel hjem. 

Her, har jeg solet mig i bikini med is på min dyne ude i haven. Og faldt i søvn, fandt jeg ud af da mor kom og vækkede mig. Håber så meget jeg har fået noget farve af det! 

Jeg kunne mega godt spise noget lasagne...! Vi fik lasagne til aftensmad i går og der var en braddepande tilbage eller sådan noget, så den gik vi rundt og ledte efter kl. lort i nat, fordi vi var sultne. (-;

Jeg har taget nogle billeder, som jeg vil se om jeg kan lægge ind lidt senere. (-:

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: