søndag den 20. maj 2012

Camping

Jeg undskylder igen for den manglende blogging, men som jeg har skrevet tidligere er min computer til reperation så det er lidt mere besværligt i øjeblikket. :-/

Jeg har været på camping med mødergruppen siden torsdag, hvor vi har været afsted i 3 campingvogne på Vemmetofte Strand Camping, og der er så lækkert! (-: Bedste campingplads. Jeg er blevet solskoldet på kinderne og næsen, hvilket er lidt irriterende, men jeg holder mig kørende i håb om at blive lidt brun bagefter. (-; Vi har slappet af det meste af tiden, gået et par ture og så leget på hoppepuden, smamen med nogle af de andre børn. (-:
Er så kommet hjem i dag, og har set min dejlige Zimba igen, han har ikke været med nemlig, men i hundepension.

Skal også over og ride sammen med Ida senere, da jeg ikke magter det lige nu, men nøj jeg glæder mig! Det er så længe siden jeg har redet med sadel og redet seriøst. Det sidste stykke tid har det bare været sådan noget kluntet noget. XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: