onsdag den 16. maj 2012

Take a look...

Undskylder meget for manglende blogging, men min computer er nu igen sendt til reperation. -.-
Så der vil ikke blive lagt billeder ind lige foreløbig, desværre.

Der er ikke sket så meget det sidste stykke tid, udover de skriftlige eksamer, som er overstået, og i dag har jeg afleveret min synopse i dansk, så det er meget lettende. (-: nu skal der laves analyse og vi har fået års-/standpunktskaraktere og mit snit er på 10.4! :-D Happyyyy! ikke et eneste 7-tal. (-; Proud!

Jeg har det ret godt i øjeblikket sådan set. (-: Ingen lektier der behøver at laves, bare afslapning! Og så alligevel ikke... Min sidste weekend og denne uge er/bliver ret presset:

Lørdags: Møde på BU og arbejde
Søndags: Rasmus' konfirmation
Mandags: Blå mandag
Tirsdags: Personalemøde
I dag: Ikke noget, heldigvis. (-:
Torsdag: På camping
Fredag: På camping
Lørdag: På camping
Søndag: På camping.

Det er længe siden jeg har været så booket og det er ret stressende faktisk. XD

Og så vil jeg lige spørge hvor mange læser mine indlæg?
Vær venlig at give en kommentar eller noget andet, så jeg ved i læser det tak. (-:
Hvis jeg kan gøre noget bedre, og hvis i har idéer til indlæg så skriv!!

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: