søndag den 13. maj 2012

Konfirmation!!!

Har holdt Rasmus' konfirmation i dag, og det er bare gået så godt! Jeg rejste mig op og sagde noget, uden at gå i total panik!! :-D Haha, ej men der blive taget billeder i kirken, det eneste sted jeg fik taget nogle, og så har vi spillet fodbold, spist, snakket og hygget, som familien plejer. (-:
Da alle gæster var taget hjem, besluttede mig og Ida os for, bare at gå hjem til hende. Der er ikke engang en kilometer mellem hendes gård og forsamlingshuset, så det var en hyggelig gåtur, hvor vi fik snakket, i bare tæer/nylonstrømper, for mit vedkommende. Da vi kom derover fik vi givet hestene dækkener på, sat Mille ind i stalden og hun fik noget smertestillende, da hun har lidt ondt i hovene... :-/ Stakkel pony, men det er ikke så slemt mere. (-: Så hentede mor og far mig, og Rasmus var selvfølgelig også i bilen og så kørte vi hjem. Hvor jeg fik mig et dejligt bad og brugte ret lang tid på at gøre mine fødder rene, da jeg havde spillet fodbold udenfor i bare tæer på græs... XD

Jeg lægger nogle billeder, altså de få jeg fik taget, ind i morgen tror jeg, hvor den selvfølgelig står på skriftlig fysik/kemi eksamen kl. 9.00.... Heldigvis kun en halv time, så jeg kan nyde resten af dagen med mor, far og Rasmus. (-:

Så jeg vil gå i seng nu, godnat bloggen.

Xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: