lørdag den 12. maj 2012

Presset weekend!

Fredagen blev brugt sammen med Ida, hvor jeg red, mens hun arbejde og så tog vi hjem til mig, hvor vi lavede ansigtsmasker, spiste appelsinis og spillede klaver.
I morges stod jeg så op kl. 7.30 fordi jeg troede kl. var 9.30... -.-' Men faldt da heldigvis i søvn igen. Da klokken blev 13, kom Marianne og Lasse (Idas forældre) og hentede hende, mig og mor som sammen kørte til BU (Brøderup Ungdomsskole). Der var møde, hvor alle på årgang 12/13 skulle møde hinanden og jeg kan bare sleeeet ikke vente nu! :-D Kom nu d. 15. august!

Vi var hjemme lidt i 18, hvor jeg så tog på arbejde kl. 18.30 og var først hjemme kl. 22.05 ca. og har så lige været i bad og ordnet lidt ting inden i morgen, hvor vi holder Rasmus' konfirmation... :-D
Det bliver så fedt, jeg skal "genopleve" min egen konfirmation gennem hans. (-; Eller det er min hemmelig plan i hvert fald. XD

Min dejlige trøje, efter at have cyklet i regnvejr. (-;


Billede tager af haven, fra min synsvinkel på mit værelse. 

Neglelak, som lige er blevet fjernet for 15 minutter siden. )-:

Min dejlige appelsinis. :-D

Ida lavede en frisure på mig, og se gerne bort
fra min handicaphånd... XD 

Og det hele var lidt mislykkedes... XD

Oppefra...


-Der vil helt sikkert kommer billeder fra konfirmationen i morgen eller tirsdag. (-;

Hvordan forløber jeres weekend? 
Har i været til nogle konfirmationer i år?
Hvad synes i om mit "flotte" hår? XD


Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: