onsdag den 9. maj 2012

Rain.

Der er ikke sket så meget de sidste dage, udover næsten alle skriftlige eksamener er overstået. Skal bare lige op i fysik/kemi på mandag. (-: Det er heldigvis en afkrydsningsprøve, så der er da chance for at jeg svare rigtigt på nogle hvis jeg gætter. XD

Faustino har desværre fået en hudinfektion eller ringorm, af en art. :-/ Og i dag fandt Ida ud af at Freja også har, pga. det smitter meget. Øv... Men vi har fået ordnet det lidt i dag, så det skal gøres hver dag i en uge tror jeg nok. :-/ Håber virkelig de bliver hurtigt raske, da vi jo skal på Bregentved Dyrskue d. 1. juli...

Så har det regnet! :-D Jeg cyklede hjem fra Ida i regnvejr og alting duftede så skønt af forår! Mmmh... <3 There is nothing better than summertime. <3 Og nu skinner solen og det er helt friskt udenfor. ville gerne løbe en tur, men har næsten lige været i bad, så jeg håber jeg kan få taget mig sammen i morgen. (-: Kunne godt tænke mig at motionere lidt mere end jeg gør, så vil her en af dagene prøve at løbe/gå over til Faustino, der er 2 km. (-;

Hvad synes i om mine indlæg? 
Er der nogle specielle emner i godt kunne tænke jer, jeg bloggede om som fx make-up eller tøj? 
Hvordan har jeres dag været? 

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: