mandag den 7. maj 2012

Nothing is better than summertime

Var til dansk skriftlig fremstilling i dag, men nu er de skriftlige eksamer også snart overstået. Da vi var færdige der, tog jeg over i musiklokalet sammen med Ida og Maria og så sang vi alle tre mens Maria spillede på klaver. vi sang både Stay af Miley Cyrus og Skyscraper af Demi Lovato. :-D Det gik bare pisse godt!! :-D Det meste af tiden, der var lige én enkel tone i Skyscraper ingen af os kunne komme op i.  XD 
Så tog vi bussen hjem. Jeg tog med hjem til Ida og så kørte jeg med hendes mor, mormor og hende til Næstved Storcenter. Jeg har været der 3 gange inden for 2 uger. :-D Det er rekord! Ida og jeg gik i centeret mens mormor (Idas mormor) og Marianne var i Bilka. Vi var i Matas, H&M, Only, Glitter, Shake (bod) og sikkert også et par andre jeg ikke kan huske. 
Jeg købte en vest/cardigan, 4 armbånd, en halskæde, et par øreringe, en bog og en håndcreme. (-: 
         

         

Billeder af mine køb. :-D Og et af Ida, med is i hele fjæset! XD 
Her da jeg kom hjem, varmede jeg en pizza i ovnen og har så ellers tjekket forskellige blogge og bare facebook og sådan. (-:

Xoxo

1 kommentar:

Skriv kommentar: