søndag den 6. maj 2012

We came to fly!

Har i dag bare slappet af det meste af tiden og hygget. (-:

Cyklede over til Faust og tog hans dækken af og gik så ind i stalden til Ida. Hun var gået i gang emd at rydde op, så jeg hjalp til der. Hun havde fejet og taget alle tingene ned fra reolen, som var propfyldt med alt mulig l*rt! XD Vi fik sorteret det og lagt det pænt på plads, så der er flot nu. :-D Så gik vi ud i laden og hen til vores skab, hvor hænger et par gamle sadler og en masse andre ting som bliver brugt i fx vinterperioden og som bliver gemt væk derind i sommerperioden. Vi fik igen taget hele l*rtet ud og jeg fik støvet skabet af indvendig og så sorteret vi og lagde tingene ind igen, og der blev bare så meget mere plads! :-D

Så gik vi til den anden del af skabet hvor sadlerne hang. Jeg fik støvet indvendige side af der også og så bagefter sadlerne og så blev de hængt ind igen sammen med de tre hovedtøjer der hang, og så smuttede jeg hjem igen.

Så fjernsyn til kl. 14.30, hvor mor og far kom hjem fra surprise-party og så kørte mor mig over til Ida efter jeg havde skiftet tøj, og så tog vi hestene ind på ridebanen og "sadlede" op. Jeg red med hovedtøj, uden sadel, dog med ridehjelm, og Ida red bare med rebgrime og træktove, uden sadel, og dog også med ridehjelm. (-: Der blev sat et lille spring op og så sprang vi lidt også. Det gik super godt, Faust var så sød. :-D Måtte da alligevel af en enkel gang, fordi han drejede til højre ud mod hegnet efter springet, hvor han normalt bare rider lige ud og rundt til venstre... Men jeg rød ud over siden, men landede da på benene som den ninja/kat jeg nu er. :-D

          

Senere tog mor, far og jeg over til mormor og var der en times tid-to, og det var rigtig hyggeligt. (-: Det er det altid. <3

Men jeg vil smutte i seng om lidt, jeg skal jo til eksamen igen i morgen. Der står den på dansk - skriftlig fremstilling, og så tager jeg med Ida til Næstved bagefter. (-;

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: