fredag den 22. juni 2012

Lad det nu blive næste uge

Jeg glæder mig så meget til næste uge! Der sker mange spændende ting! Jeg skal til dimission og jeg skal til Bregentved og dderefter tager vi til Polen og bliver i 14 dage! Mums! :-D 

Denne weekend er nu også helt okay. Skal på arbejde i aften og tjene lidt penge, i morgen skal jeg til Køge sammen med Anne og så holde Sankt Hans i Roklubben Stevns om aftenen, og derefter kommer Helena og sover til søndag, hvor vi tager til stævne. :-D 

Jeg er blevet færdig med mit "banner" til Bregentved og er selv ret tilfreds med det. (-; 

Hvad skal i lave i weekenden? 

TAKE CARE


9 kommentarer:

  1. Det lyder til at blive en dejlig weekend!

    Jeg skal selv shoppe, rydde på, gøre rent, og ja slappe af! ;-)

    -Og super hyggelig blog du har dig!


    Kys Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det ville glæde mig riiigtig meget hvis du havde lyst til at blive fast læser? (-:

      Xoxo. :-*

      Slet
  2. Det lyder hyggeligt!
    Jeg var sammen med en af mine veninder igår og idag skal jeg til Fyn for at holde sankt hans med min familie :-)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt! (-:
      Tusind tak for din kommentar, det betyder meget. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du ville blive fast læser? (-:

      //Nanna

      Slet
  3. Hej :-)

    Vildt fed blog du har, måske kunne vi følges?

    //Clara

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Clara, jeg vil rigtig gerne følges! (-:

      //Nanna.

      Slet
  4. Fedt at du skal til Polen! Og nøj du har dig en fed blog! :)

    Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!

    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Simone. (-:
      Jeg glæder mig også rigtig meget til at komme til Polen, har du været der? (-:
      Jeg ville blive rigtig glad, hvis du vil blive fast læser? Og tak for din kommentar! (_:

      //Nanna.

      Slet

Skriv kommentar: