lørdag den 23. juni 2012

What shell I do, without you

Hi peeps. Brugte formiddagen i Køge med Anne. Vi mødtes i toget og fik snakket en hel del! Synes allerede det er 100 år siden, vi sidst sås. )-: Men vi fik også købt gaver til Ida-Sofie og Louise som holder noget fødselsdags tamtam, på et eller andet tidspunkt. Jeg fik også købt nogle ting, som i nok skal se nogle billeder af.

Da jeg kom hjem, fik jeg lige printet de sidste ting ud som skulle lamineres til Bregentved, og så cyklede jeg med mor og far op til Store Heddinge igen og besøgte min faster og onkel og derefter min moster og onkel, som jeg lånte en lamineringsmaskine af. 

Da vi kom hjem derfra fik jeg lige en morfar på sofaen, og nøøj hvor var det rart! (-: Sidder i nuet og hører musik og blogger. 

Nu til billederne:
Anne og jeg. Jeg kommer sgu til at savne hende!
Min skjorte. Er selv heeelt forelsket i den!
Mine ballerinaer, mit skilt til Bregentved, mine indkøb og mit katalognr-skilt.
Idas gaver.
Jeg har tænkt lidt på, om jeg skulle købe nogle nitter og sætte dem på de hvide ballarinaer, så de bliver lidt mere fancy. Jeg håber i har det godt!

Synes i jeg skal sætte nitter på ballerinaerne?
Har i selv haft lidt shoppingture her på det sidste?
Skal i holde Sankt Hans?

TAKE CARE




6 kommentarer:

  1. Sæt nitter på dine ballerinaer!

    Tak for din søde kommentar, jeg følger også dig nu :-)
    www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie, tak for din mening omkring mine ballerinaer. (-:
      Og tak for at du er blevet fast læser, det betyder meget!

      //Nanna

      Slet
  2. tak for den søde kommentar på min blog! og tak fordi du kommentere så tit, det betyder virkelig meget!
    din blog er også rigtig flot :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg kan rigtig godt lide at læse din blog. (-:

      //Nanna

      Slet
  3. Heeej Nanna
    Vildt sød blog du har! Din stil er både god og ikke mindst dine billeder! Måske vi skulle følges? :-)

    Kram http://sidselkrog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sidsel, tusind tak skal du have. Jeg synes dog ikke selv min billeder er så fantastiske, fordi de for det meste er taget med min mobil, og den er ikke så god til det. (-:

      //Nanna.

      Slet

Skriv kommentar: