søndag den 24. juni 2012

Sankt Hans og stævne

Så har jeg også fået fejret Sankt Hans! Jeg tog i Roklubben, nede ved havnen og stranden i går aftes sammen med mine forældre. Jeg mødtes med Maria, Narwan og Ips og så gik vi rundt og hyggede sammen. Vi fik sgu lavet mange underlige og sjove ting! Hahaha. 


I dag har jeg været til stævne med Helena og mine forældre i TUS, hvor jeg stillede 70 og 80 cm. Jeg skulle også have sprunget 90 cm., men trak mig, efter et par nedture i 70 og 80 cm... I 70 cm. stoppede Faustino 3 gange ved den samme oxer (et slags dobbeltspring, hvis der er nogle der ikke ved hvad en oxer er). Og efter 3 refuseringer bliver man diskvalificeret. Øv. I 80 cm. stoppede han to gange ved spring nr. 2, også en oxer, og i 2. refusering røg jeg så af, og så er man også disket... Og så var det jeg trak mig fra 90 cm., vi skal ikke have flere nederlag, end højst nødvendig vel. (-; 
En oxer

Har desværre ingen billeder fra stævnet, men et par videoer kan i godt få. 



I morgen kommer min kjole til dimissionen! (Er der lige nogen der vil hjælpe mig? Hedder det dimission, eller dimension??) Vi skal også besøge mormor i morgen, det er længe siden jeg har set hende, så det glæder jeg mig også til. 

TAKE CARE 

2 kommentarer:

  1. Meld dig til min give-away på Gittemary.blogspot.com

    Knus!

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt! :-)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv kommentar: