tirsdag den 24. juli 2012

It's hot right now

Uuuuh, hvor har det været fantastisk vejr hele dagen! Sommer, sol, markerne høstes og varme! Tilbragte to timer med Faustino, hvor jeg startede med lige at skylle ham en gang med koldt vand, og så gik jeg en tur med ham langs landevejen hvor han fik lov til at græsse i rabatterne. 
Da vi kom hjem trak jeg ham rundt på ridebanen i trav og fik ham til at springe et par spring så han fik rørt benene lidt. Derefter skyllede jeg ham igen. Jeg synes ærlig talt at det var for varmt at ride i 25 graders solskin. (-: 




Så har vi her til aften været i Køge, hvor vi spiste på Mc Donalds, og jeg fandt mine drømmesko, som jeg skal have købt på lørdag, for de havde dem ikke i min størrelse. d-:



Hvad har i lavet i dag?
Hvad synes i om skoene?

TAKE CARE

2 kommentarer:

  1. Årh en sød hest!
    Er fast læser!
    Kig forbi: www.abitofmebyanna.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, og tak for kommentaren. (-: <3

      Slet

Skriv kommentar: