mandag den 23. juli 2012

Ønskeoutfit

Hey you guys! 
Jeg skal på Strøget med mor på lørdag og shoppe lidt, uuuh jeg glæder mig, specielt på grund af alle de dejlige tilbud! Men jeg har kigget på H&Ms hjemmeside og i deres katalog og har altså virkelig forelsket mig i disse ting.
Neglelak// Essie Top// H&M Shorts// H&M Sandal// Bik Bok Armbånd// Bik Bok Øreringe// H&M Taske// H&M

Så jeg håber rigtig rigtig meget at jeg finder nogle af disse ting, og at mor vil betale for dem, får min konto står kun på 300 kr. )-: Men mine favoritter er helt klart toppen, shortsene og sandalen. 

Nå men for lige at blogge om lidt andet, så har Birgitte været og prøve Faustino, og hun vil gerne ride ham en gang om ugen mens jeg er på efterskole, men jeg skal også lige have set Josephine ride, som jeg nok hælder mest til. (Jeg har redet sammen med hende dengang jeg gik til ridning.) 

Jeg tager til Køge med mor, far og Rasmus i morgen og skal ud og kigge på noget gymnastiktøj til BU. (-:

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: