søndag den 29. juli 2012

Shoppingtur til Strøget

Hej! 
I går var jeg på Strøget med mutti, for at shoppe lidt, inden jeg skal på efterskole. Jeg fik dog kun købt den ene af de to ting jeg manglede til efterskolen, resten var bare ting jeg gerne ville have. :-D Men det var rigtig hyggeligt, vi stressede lidt rundt til sidst fordi vi ikke kunne finde butikken med mine sko, så vi nåede ikke i H&M, meget forfærdeligt! :-O Men jeg har tager en masse billeder til jer af mine indkøb. 











Jeg er helt vild med alle de ting jeg har købt, ingen fortrydelse der! 
Til aften grillede vi hos min faster og onkel og vi kørte først derfra kl. 00, så det er derfor jeg først får blogget i dag. (-; 


Hvad lavede I i går? 
Hvad synes i om mine indkøb? 

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: