søndag den 29. juli 2012

Blondiner har det sjovest

Hey guys. 
I dag har der været en pige og prøve Faustino og Freja, Josephine, som jeg nok har skrevet kort om i et tidligere indlæg. Hun prøvede begge heste og hun vil meget gerne ride dem 2 gange om ugen, så det er jo super fedt! Så er der styr på det. Nu har jeg så sat mor på den opgave at afvise hende Birgitte, fordi jeg ikke selv har n***** til at gøre det. XD

Derefter tog Ida med hjem til mig og så har hun hygget sig med at lave lidt forskellige frisurer på mig, jeg nyder bare når folk nusser eller leger med mit hår, så det var fint nok. 




Jeg kan personligt allerbedst lide nr. 1! Jeg har prinsesse hår! :-D Hahaha, ej men det var rigtig hyggeligt. 

Så fik jeg den idé at jeg ville fortælle jer hvilke ting vi brugte til det. (-; Det bliver godt nok webcam-billeder for jeg har ikke lige overskud til at lægge fra mobilen ind på computeren, det tager så lang tid...

Krøllejern// Remington


Glattejern// Remington

Hairspray// Style

Heatprotection// Tony&Guy

-Alle tingene er købt i Matas, undtagen hårsprayen, som er købt i Bordershoppen i Tyskland. (-;

 Hvad synes i om dette indlæg?
Hvad har i lavet i dag?
Har i også veninder der eeeelsker at sætte andres hår? XD 

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: