fredag den 3. august 2012

Nyder selskabet med veninderne

Hey guys, undskyld jeg ikke har blogget længe, men det er fordi internettet har været nede og så har jeg ikke været så meget hjemme de sidste dage. Men tirsdag var jeg jo til stævne og det gik fint nok, jeg er tilfreds med resultatet. (-: En roset i 50 cm., altså fejlfri og så desværre 8 fejl i 70 cm.: to refuseringer. Men det er okay, det var min fejl fordi jeg var alt for nervøs. :-)

Så onsdag var jeg i Waves med Ida, hvor jeg købte et par shorts og en foundation. Da jeg kom hjem derfra skulle jeg lige hurtigt pakke fordi jeg skulle sove hos Helena, men inden da skulle jeg til Næstved Storcenter med familien og der fik jeg også købt lidt forskelligt: en cykelhjelm til efterskolen, et par shorts, et blad, og et par høretelefoner til mobilen. 




Dagen med Helena var super hyggeligt, vi var hos hestene og jeg red på hendes mors og da jeg kom hjem fra hende pakkede jeg om og tog hjem til Ida og sov der til i dag. 
Jeg var der sammen med Katja og Camilla til noget nærmest årligt tøsehygge med bare os 4. <3 Vi tog en masse "modelbilleder" og lavede bål og forskellige ting. 

På vej hjem fra Ida, på gåben med dyne+2 puder og to tasker. XD




Har du læst "Døden i dine øjne" og hvad synes du om den?
Billede nr. 2 nede i venstre hjørne, forestiller mine høretelefoner jeg fik ud af pakken med en negleklipper! Stolt!
Hvad synes i om billederne?
Nyder i de sidste uger af ferien?

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: