torsdag den 9. august 2012

Mission completed

Hey chicks. 
Helena har været her fra i går til i dag, så jeg har ikke rigtig fået taget nogle billeder til jer, og der er ikke sket det helt store. Vi har set en hel del PLL, glemte helt den første sæson, der sker så meget hele tiden! Jeg kan altså virkelig anbefale den serie, Pretty Little Liars. Men så efter Helena tog hjem, tog jeg over for at ride, og jeg fik faktisk Faustino ud af folden, dog med en del hjælp fra Ida og så longen... Men han er sat i den lille fold nu så jeg kan få ham ud i morgen. 
En pige jeg har redet sammen med og har skrevet lidt med på det seneste kommer og prøver ham, så vi må se hvordan det går. Josephine er sprunget fra. -.- 



Disse to billeder, lavede jeg på paint i går til middag. Rigtig tidsfordriv!

Hvis nogle er interesserede i at se PLL så er der et link her: Watch series
1) Tryk på afsnittet 2) tryk på "watch this link" (gorillavid.in er det bedste) og så burde det være til at finde ud af.


Soundtrack:
Sad og ledte efter nogle af sangene fra serien, og fandt disse:

Håber i vil tage et kig på det, jeg helt vild med serien, og man bliver virkelig afhængig. Afsnit 9 i sæson 3 er lige udkommet på nettet i dag. 

Kender du serien eller nogle af sangene?
Vil du tage et kig eller høre en af sangene? 
Hvad synes du om mine billeder fra paint? XD

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: