søndag den 12. august 2012

Overskriften er overvuderet
Jeg er ked af, jeg ikke får blogget ret meget og det bliver nok endnu værre, men vil da fortælle om det er der sker i øjeblikket. 
I går holdte vi min mormors 80-års fødselsdag hos os, med telt i haven og det hele, og det blev da også til en  god vandkamp mellem fætre, kusiner og søskende! Hahaha, det sker tit om sommeren til familiefester. Min kusine Ida og var blevet helt gennemblødte og derefter blev vi så rullet i nyslået græs. Jeg af vores fætter på 26 og Ida af hendes storebror på 30? Jeg er totalt øm over det hele i dag. Hehehe. 
I dag kom Katrine og red Faustino igen, det gik rigtig godt i fredags og også godt i dag, så hun vil gerne ride ham, så det er jo bare skønt! 
Jeg er også godt i gang med min bog lige i øjeblikket, den bliver forhåbentlig færdig inden jeg starter på efterskolen, her på onsdag. Iiiiih det er spændende! Men også ret skræmmende, jeg er totalt spændt, det er en masse blandede følelser, det er skulle starte på noget nyt! 

Mor hjalp mig med at pakke lidt mere i dag, så vi lige har styr på hvad vi har, og hvad vi mangler. 

Er lidt spændt på hvor meget de andre har med af kufferter og tasker... Hehehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: