søndag den 23. september 2012

Do you know the feeling, when you just need more money

Ja... jeg har så meget brug for flere penge, og det er noget lort for jeg er jo på efterskole aka jeg kan ikke have noget arbejde. Men så er det jo super dejligt at mutti vil betale en kæmpe del af det! Jeg mangler bl.a. indendørssko, benskinner, og en ny computer. 
Jeg vil lige give jer en lille update over den sidste uges tid. 
Mandag blev der holdt høstfest, med nogle forskellige konkurrencer og dans:

Fra venstre: Mathilde, Lærke, Anne, Ida, Line, Julie og mig.
Foran: Amalie og Camille. 

I går havde vi så forældredag på BU, hvor alle forældre kom for at opleve en næsten helt normal efterskoledag, og så har vi alle sammen fået lang weekend, så vi skal først tilbage på tirsdag. Og det er vidst meget godt timet, med en lang weekend for hele sidste uge har alle været forkølede, gået og hostet og bare været utrolig trætte. 

Så i går aften var vi lige over og besøge farmor, hvor jeg også faldt i søvn på sofaen... ehehe, og så i dag har jeg været ovre hos Faustino og lige sige hej til ham, og været i byen og handle med mor. Så skal vi besøge mormor om ca. 2 timer og i aften skal jeg ud at ride sammen med Ida. Det bliver godt! 

Og så er jeg startet til pigefodbold på BU, der er blevet dannet et hold på 16 piger, så det er super fedt! Jeg har lånt et par af Rasmus' fodboldstøvler og de passer utrolig godt faktisk. Vi skal spiller kamp mod 11/12 på lørdag. Vi er nødt til at vinde! 

Vil lige vise jer dette billede af Camille og jeg på BU:

Fra venstre: Camille på Baghera og mig på Bifrost.

Jeg må vist også hellere stoppe nu, inden indlægget bliver alt for langt.

Hvad skal I lave i dag? 
Kender følelsen af, at mangle penge?

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: