mandag den 24. september 2012

Smile to the world and the world will smile back to you

Heeeej alle dejlige mennesker! Jeg håber i nyder jeres mandag med skole og lektier, mens jeg bare sidder og laver ingenting. Haha,ej jeg er lidt led nu.
Ej, jeg har lang weekend så skal først tilbage til BU i morgen, nu venter jeg på klokken bliver 16.30, fordi der skal vi hente Anne på stationen! Det er sååå længe siden jeg har set hende!<3

Et billede fra sidste gang vi var sammen i Køge. 

Så har mor og jeg været i Næstved Storcenter i dag, og jeg har fået ny computer, benskinner, indendørssko, fodboldstrømper, en strikcardigan og sutsko. Så det er bare skøønt! 
Skal dog lige lære computeren at kende, fordi musen er meget følsom. 

Håber i har det godt. (-:

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: